Co pro Vás mohu udělat?

Rozsah služeb a cenová nabídka

Nikdo nemá patent na rozum. Jsem schopna vám kompletně zpracovat analýzu a pak návrh dalšího řešení a postupu. Jednotlivé dílčí kroky jsem buď schopna řešit sama a nebo si přizvu odborníky pro danou oblast.

  1. Průzkum trhu
  2. Marketingová analýza
  3. Definování jednotlivých cílových skupin
  4. Prodejní kanály pro jednotlivé cílové skupiny
  5. Marketingový mix (4P)
  6. Mediaplán
  7. Komunikační a marketingové kampaně
  8. Public Relations
  9. Internetový marketing
  10. SEO

  • Tím je moje nabídka velmi flexibilní a pro klienty cenově výhodná, neboť spolupracuji s renomovanými odborníky - vždy konkrétními osobami, kteří jsou pak garanty své práce. Klient neplatí celé agentury, studia - jejich režie a zaměstnance. Klient platí za práci.
  • Osobní a individuální přístup ke každému klientovi je samozřejmostí. Postupnými koncepčními kroky vám pomůžeme vyrůst! Cenová nabídka je velmi individuální a záleží na mnoha faktorech. Je možno zvolit si variantu měsíčního paušálu za poradenství, dohled a koordinaci projektů. Je možno zvolit si platbu za hodinovou sazbu za konkrétní práce a překročí-li daný rozsah prací základní počet hodin, tak lze na základě upřesnění dopočítat podle objemu prací.

Cena

Vše skutečně záleží na požadavcích a na rozsahu služeb. Při tvorbě strategie či jiných koncepčních řešení, grafických návrhů, layoutu, Corporate Identity firmy apod. se cenová nabídka tvoří velmi individuálně. Se svými partnery jsem schopna pro vás zajistit i poradenství v oblasti personalistiky a chodu firmy (motivaci zaměstnanců, vzdělávání, školení apod.).

Věřte ale, že se vám finančně vyplatí individuální specialista více než celé vlastní marketingové a propagační oddělení. Samozřejmostí je smlouva s jasným rozklíčováním i ve vztahu k autorským právům.

Hodinová sazba

Pohybuje se v rozmezí

od 700,- Kč

do 1200 Kč/hod