Co pro Vás mohu udělat?
Rozsah služeb a cenová nabídka
Nikdo nemá patent na rozum. Jsem schopna vám kompletně zpracovat analýzu a pak návrh dalšího řešení a postupu. Jednotlivé dílčí kroky jsem buď schopna řešit sama a nebo si přizvu odborníky pro danou oblast.

- Průzkum trhu
- Marketingová analýza
- Definování jednotlivých cílových skupin
- Prodejní kanály pro jednotlivé cílové skupiny
- Marketingový mix (4P)
- Mediaplán
- Komunikační a marketingové kampaně
- Public Relations
- Internetový marketing
- SEO
- Tím je moje nabídka velmi flexibilní a pro klienty cenově výhodná, neboť spolupracuji s renomovanými odborníky - vždy konkrétními osobami, kteří jsou pak garanty své práce. Klient neplatí celé agentury, studia - jejich režie a zaměstnance. Klient platí za práci.
- Osobní a individuální přístup ke každému klientovi je samozřejmostí. Postupnými koncepčními kroky vám pomůžeme vyrůst! Cenová nabídka je velmi individuální a záleží na mnoha faktorech. Je možno zvolit si variantu měsíčního paušálu za poradenství, dohled a koordinaci projektů. Je možno zvolit si platbu za hodinovou sazbu za konkrétní práce a překročí-li daný rozsah prací základní počet hodin, tak lze na základě upřesnění dopočítat podle objemu prací.
Cena
Vše skutečně záleží na požadavcích a na rozsahu služeb. Při tvorbě strategie či jiných koncepčních řešení, grafických návrhů, layoutu, Corporate Identity firmy apod. se cenová nabídka tvoří velmi individuálně. Se svými partnery jsem schopna pro vás zajistit i poradenství v oblasti personalistiky a chodu firmy (motivaci zaměstnanců, vzdělávání, školení apod.).
Věřte ale, že se vám finančně vyplatí individuální specialista více než celé vlastní marketingové a propagační oddělení. Samozřejmostí je smlouva s jasným rozklíčováním i ve vztahu k autorským právům.
Hodinová sazba
Pohybuje se v rozmezí