Partneři
"Výhradně spolupracuji s ověřenými a spolehlivými partnery, kteří již působí řadu let na trhu.Mohou to být jak firmy, tak i jednotlivci, ale základním kritériem je, že za nimi stojí spokojení klienti a jsou odborníci za danou oblast.
Tímto je zaručena spolehlivost a kvalita odvedené práce."
Moji partneři:

Ing. Miroslav Brábník, CSc.

Pracoval v několika TOP manažerských pozicích Chirana a na Ústředí ředitelství spojů Praha. Od roku 1990 pracuje jako poradce, konzultant a školitel v oborech marketing, management, prodej a obchod, nákup, strategické řízení, řízení změn a krizový management.
Absolvent Vysoké školy Absolvent VŠE Praha, výrobně ekonomická fakulta. Postgraduální studium na fakultě Řízení. Od roku 1991 do 1996 absolvoval certifikované studia v Českém manažerském centru v oblastech: "Marketing principles"; "Planning for Managers"; "Řízení prodejní činnosti"; "Project management". Na Open University - certifikát "Marketing v praxi" a Institutu státní správy - osvědčení "Řízení změn". Mezinárodně certifikovaný lektor CIMA, Člen hlavního výboru ČMS, Certifikovaný lektor ČMS, Člen sboru expertů ČMA, Tutor Open University Praha.
Klíčová témata:
- Prodejní dovednosti (trénink a audit zvyšování prodejních schopností a hodnocení spokojenosti zaměstnanců 1. linie)
- Management prodeje
- Konzultativní prodej a obchodní vyjednávání
- Profesionální telefonování a prodej po telefonu
- Marketingové řízení a plánování
- Nové trendy v marketingu
- Strategické analýzy a strategické plánování
- Tvorba podnikatelských záměrů
- Cenová politika firmy
- Krizový management
- Jak zabránit poklesům prodejů ve firmě
- Jak prodávat bez nátlaku na zákazníka
Ing. Zdeněk Lenoch

Absolvent VŠ, Strojní fakulty VUT Brno - obor dopravní a manipulační technika se specializací na motorová vozidla. Vzdělání si dále rozšířil v rámci marketingových programů NIMA A, B, kanadského programu Management of Change, japonského programu zvyšování produktivity organizovaného AOTS, rozvojového programu interních trenérů dánské společnosti TMI zaměřeného na soft skills a komplexního britského programu pro rozvoj konzultantů MCDP, pro který následně lokalizoval jeden z manažerských modulů.
Profesní zkušenosti začal sbírat na obchodních postech v koncernu Sigma a konzultantské dovednosti získával od začátku 90. let při zakládání společných podniků s partnery ze zemí EU a později zastupováním americké inženýrské firmy ve střední a východní Evropě. Od druhé poloviny 90. let jako nezávislý konzultant v oblasti marketingu, finančního řízení a strategií. Spoluautor a člen realizačního týmu mnoha interních programů pro obchodní i výrobní společnosti od velkých nadnárodních gigantů až po podporu transformace menších společností. Od poloviny 90. let hlavní konzultant projektu česko - francouzského programu CEPAC pro podporu začínajících firem. V současné době je akreditovaným lektorem programů CIMA A i B a podílí se na upgradu a rozšíření těchto programů na základě dlouholetých zkušeností z realizace marketingových a vzdělávacích projektů pro široké spektrum firem.
Mgr. Jan König

Absolvent Univerzity Karlovy v Praze. Deset let praxe v oblasti
marketingu komerční, neziskové i veřejné sféry. Dlouhodobé zkušenosti s
projektovým vedením i aktivní účasti na marketingových projektech pro externí
klienty v rámci poradenské a vzdělávací a lektorské činnosti. Znalosti a
zkušenosti v oblasti strategického marketingu, marketingové komunikace, retence
a řízení vztahů se zákazníky, mediálního plánování a tržních analýz.
Zodpovědnost za řízení firemního marketingu, projektové akvizice a vedení
poradenského týmu. Pět let zkušeností s nezávislým marketingovým
poradenstvím.
Ing. Karel Hyndrák

Absolvent ČVUT FEL se specializací na ekonomiku a řízení. V oblasti řízení projektů má dlouhou praxi. V letech 1968-74 pracoval ve Vojenských stavbách na projektech organizace výstavby zařízení stavenišť a vedl provoz projektového ateliéru. Připravoval různé plánovačsky složitější akce pro necivilní sektor. V letech 1978-86 pracoval na státní expertize velkých energetických staveb (režimy staveb). Spolupracoval s britskou firmou Chaucer při řízení výstavby JE Temelín a privatizaci letiště Milovice. V období 1994-95 vedl investiční program Evropské Unie v CR - Program Phare - přeshraniční spolupráce. Od roku 1995 se zabývá lektorskou a poradenskou činností v oblasti marketingu, prodejních dovedností a řízení projektů.
Jeho hlavní kvalifikace - marketingový auditor, lektor, tutor Open University, lektor Vysoké školy cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, lektor ČVUT - elektro - program CEPOT (centrum podpory talentů). Je členem České marketingové společnosti (certifikovaný lektor), Asociace trenérů a konzultantů managementu, Marketingového klubu ČR, Českého institutu pro marketing CIMA a Českého institutu pro frančízing.
Mgr. Hana Bartošová
po té přes 2 roky řídila vzdělávací institut.
personalistiky.